7 شغل اینترنتی پر درآمد

سه شنبه 4 آذر 1399
21:10
میلاد

شغل اینترنتی(کسب درآمد دلاری)

اگر اصلاً علاقه مند به راه اندازی مشاغل آنلاین خود هستید ، دیگر فرصتی مانند زمان حال وجود ندارد. ما در دوران طلایی ثروت زندگی می کنیم. همانطور که رسانه ها سعی می کنند خطرات جامعه ما را جلال ببخشند ، ما در واقع در دوره ای زندگی می کنیم که فرصت و پتانسیل رشد عظیم تجاری را در مقیاسی تجربه کرده است که قبلاً تجربه نشده است. به لطف اینترنت و تلفن های هوشمند ، میزان تجارت اینترنتی انجام شده رشد چشمگیری داشته است.

اگر اصلاً کم فکر هستید ، مهم است که درک کنید امروز چه مقدار فراوانی وجود دارد. با توجه به اینکه تقریباً هر فروشگاه آجر و ملات به یک تجارت آنلاین روی آورده است ، مطمئناً هیچ کمبودی در رقابت وجود ندارد. اما همچنین مقدار زیادی اقیانوس آبی وجود دارد. اگرچه ممکن است به نظر برسد که آمازون تنها شرکتی است که از مزایای رونق تجارت الکترونیکی در اینجا بهره می برد ، اما این رشد در همه بخشهای تجاری گسترده است.

مرتبط: 10 روش برای رها کردن شغل اینترنتی و کار برای خودتان طبق گفته فدراسیون خرده فروشی ملی (NRF) ، تخمین زده شده است که تجارت خرده فروشی در حد رشد 3.7 تا 4.2 درصد خواهد بود. با این حال ، NRF انتظار دارد که فروش غیر فروشگاهی سه تا چهار برابر این نرخ رشد باشد. با این حال ، حتی اگر فروش آجر و ملات هنوز هم بیشتر هزینه های مصرف کننده را تشکیل می دهد ، انتظار می رود که رشد تقریبا 2.8 درصدی داشته باشد. واضح است که آنچه بیشتر رشد تجارت الکترونیکی فعلی ما را تحریک می کند بازار تلفن های هوشمند است

با این حال ، این فقط بیشتر به صعود نمایی تجارت آنلاین امروز می پردازد. با توجه به اینکه اینترنت هنوز در مراحل ابتدایی است ، زیرا راحتی مدرن جای خود را به تحویل فوری محصولات از طریق هواپیماهای بدون سرنشین ، چاپ سه بعدی و سایر روش ها می دهد و از آنجا که واقعیت مجازی و افزوده به بهبود تجربه خرید آنلاین کمک می کند ، تقریباً همه ما تجارت در نهایت از طریق کانال های آنلاین انجام می شود تا کانال های آفلاین.

این س becomesال مطرح می شود که چگونه می توانید از این هجوم گسترده هزینه در هر ثانیه از هر روز شغل آنلاین استفاده کنید؟ واقعیت؟ خواه به دنبال راه اندازی یک تجارت آنلاین ساده باشید و یا به معنای واقعی کلمه به دنبال ثروتمند شدن و کسب درآمد گزاف بصورت آنلاین باشید ، 7 کسب و کار وجود دارد که به راحتی نمی توان از آنها چشم پوشی کرد. مرتبط: 4 روند بازاریابی آنلاین با پتانسیل بزرگ برای افزایش فروش نحوه راه اندازی کسب و کار بصورت آنلاین شروع یک تجارت آنلاین به برخی از اقدامات اساسی نیاز دارد. حلقه های حقوقی و مالی وجود دارد که باید از آنها عبور کنید. مهم این است که قبل از شروع کار با یک وکیل یا حسابدار خود مشورت کنید.

اما ، پس از آماده شدن ، شروع یک تجارت آنلاین ، حتی با پول اندک ، نه تنها یک امکان ، بلکه واقعیتی کاملاً قطعی است. زیبایی اینترنت این است که شما به معنای واقعی کلمه می توانید یک کسب و کار راه اندازی کنید و با سرمایه بسیار کم و بدون سرمایه از طریق اینترنت درآمد کسب کنید. اگر مکانیک بازاریابی آنلاین را بفهمید ، یا اگر در شبکه های اجتماعی تبحر دارید ، مسلماً این کار آسان تر خواهد بود. اما برای شروع تجارت آنلاین خود نیازی به حرفه ای بودن ندارید. مانند هر چیز دیگری در این دنیا ، یا به زمان زیادی نیاز خواهید داشت و یا هزینه زیادی. اگر هر دو را داشته باشید ، واضح است که از بازی جلوتر هستید. اما بیشتر مردم بیشتر از اولی دارند تا دومی.

اما با توجه به اینکه زمان محدود است و ما فقط مقدار مشخصی از آن را در اختیار داریم ، استفاده هوشمندانه از زمان و مدیریت صحیح وقت برای اطمینان از موفقیت بسیار مهم است. مرتبط: 10 اشتباه برای جلوگیری از شروع یک تجارت آنلاین 1. تجارت چت بات شاهد ظهور چت بات فوق العاده بوده است. با تشکر از همه گیر بودن که از طریق گپ در سیستم عامل هایی مانند فیس بوک به ما ارائه می شود ، ما کاملاً عادت کرده ایم که در تمام شبکه های رسانه های اجتماعی خود با دوستان و خانواده گپ بزنیم. به همین دلیل چت بات های مجهز به هوش مصنوعی مرز دیجیتالی جدیدی را برای مشاغل ارائه می دهند که می خواهند

از نیروی انسانی مورد نیاز برای گفتگو با مشتریان خود به طور خودکار استفاده کرده و آنها را کنار بگذارند. این کاملاً واضح است که صحبت از خدمات به مشتری می شود. با این حال ، ارزش بالقوه آن در تجارت نیز کاملاً مشهود است و تجارت در تمام طیف ها اکنون از این مزیت بهره می برند. سیستم عامل هایی مانند Manychat ، ChattyPeople و چندین برنامه دیگر به وجود آمده اند تا بسیاری از سردرگمی ها و پیچیدگی های ساخت یک چت بات را از بین ببرند. امروزه یک هجوم ضرب المثلی از طلا اتفاق می افتد ، افرادی که سعی در راه اندازی چت ربات برای مشاغل خود دارند تا به برخی از تلاش های فروش و بازاریابی خود که برای رشد مناسب و مقیاس در بازار امروز لازم است

، به طور خودکار کمک کنند. با این حال ، مشابه Gold Rush در کالیفرنیا ، مواردی که احتمالاً ثروتمند خواهند شد کسانی هستند که چوب و بیل را می فروشند. به همین دلیل ، چرا تجارت چت بات خود را راه اندازی نمی کنید؟ مطمئناً ، تلاش هایی نیز در اینجا انجام شده است ، اما این قطعاً ارزش منحنی یادگیری تند را دارد. مرتبط: 10 ابزار برتر بسترهای نرم افزاری Chatbot برای ساخت Chatbots برای کسب و کار شما 2. تجارت اشتراک جعبه تجارت اشتراک جعبه منفجر شده است. در حالی که این چیز جدیدی نیست و در حدود f


برچسب ها: شغل اینترنتی ,
[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کسب درآمد دلاری

شنبه 1 آذر 1399
19:31
میلاد
کسب درآمد دلاری

کسب درآمد اینترنتی(کسب درآمد دلاری)

به مقداری پول نقد سریع نیاز دارید؟ ما در اینجا در مورد انفجارهای کوچک سرمایه صحبت می کنیم ، نه میلیون ها دلار - که برای جبران تعهدات ماهانه شما یا گرفتن طلبکار نقدی برای جلوگیری از تماس با شما کافی است. هیچ یک از 32 استراتژی ذکر شده در اینجا برای دریافت سریع پول ، بانک ضرب المثل را نخواهد شکست. بعضی از آنها راحت تر از دیگران است ، اما تقریباً همه به سرمایه بسیار کم و بدون نیاز به سرمایه نیاز دارند.

آنها برای گذراندن اوقات سخت است. مرتبط: 2 روش کسب درآمد آنلاین در این ماه برخی از این استراتژی ها برای کسب درآمد اضافی نیاز به حضور در برخی از مناطق را خواهید داشت ، در حالی که دیگران مستقل از موقعیت مکانی هستند ، اما همه اینها به داشتن منبع اطلاعاتی خلاصه می شود. همه ما در برهه ای از زندگی خود یا نقطه دیگری در تنگنا قرار گرفته ایم ، اما برای شخص متعهد ، همه چیز ممکن است.


بیشتر این موارد مربوط به طرز فکر است. وقتی کمبود پول دارید ، تفکر کمبود شروع می شود. طرز فکر کمبود منفی است و فکر می کند هرگز به اندازه کافی برای دور زدن وجود ندارد. وقتی دیدید که چنین فکری می کنید ، تمام تلاش خود را انجام دهید تا به یک ذهنیت فراوان منتقل شوید. افکار ما فوق العاده قدرتمند هستند. ما روزانه بالغ بر 60،000 فکر داریم ، بسیاری از آنها در ذهن ناخودآگاه خود هستند ، که بسیاری از آنها تکرار می شوند. ما باید سرپرست افکار خود باشیم. به محض اینکه فکر کردید منفی فکر می کنید ، باید خود را کنار بگذارید.

وقتی می خواهید سریع پول بدست آورید ، از نظر مالی غالباً در نقطه سختی قرار دارید ، حتی برای تأمین هزینه های زندگی خود ناامید هستید ، اما همه چیزهایی که داریم و همه چیزهایی که می شویم بخشی از تفکرات ماست. فکر کن و خواهی شد اگر می خواهید زندگی فراوانی داشته باشید ، افکار درستی را درمان و پرورش دهید. روانشناسی درآمدزایی. صرف نظر از اینکه شما نیاز به دریافت سریع پول نقد دارید یا ما فقط در مورد کسب درآمد در طرح بزرگ کارها صحبت می کنیم ، روانشناسی مهمی وجود دارد که لازم است

قبل از وارد کردن استراتژی ها ذکر شود. اگر مدل ذهن فروید را مطالعه کنید ، دستگاه روانی را کشف خواهید کرد. این ساختار سه بخشی در ذهن شماست که تمام رفتارهای شما را کنترل می کند. این سه عبارتند از id ، super-ego و ego. شناسه از بدو تولد در اعماق ضمیر ناخودآگاه زندگی می کند. این منبع اصرارهای ناگهانی و غریزی ماست. وقتی متوجه شدید کاری را انجام می دهید که می دانید نباید ، شناسه خود را سرزنش کنید. ابرخود در اواخر زندگی برای ایجاد تعادل بین هویت شکل می گیرد. از طریق تربیت ، راهنمایی والدین و احساس اجتماع و عقاید ما از شناسه شکل می گیرد و از آن جدا می شود. افرادی که مراقب پول خود هستند می توانند از ابر-نفس خود تشکر کنند.

ایگو راننده ای است که تصمیم می گیرد. این تصمیم بین شیطان (id) و فرشته (super-ego) روی هر دو شانه تصمیم می گیرد (بله ، تمام آن کارتون هایی که تاکنون دیده اید تا حدی درست هستند). ما صداهایی در ذهن خود داریم و این به خود نفس بستگی دارد که تصمیم بگیرد کدام یک را برآورده کند. هدف آن ارضای ID به نوعی در عین حضور در ابرخوابی است. برنامه های سریع ثروتمند شدن و رژیم های لاغری مadد طبیعتاً محبوب هستند زیرا ضمن داشتن ابراز منفی ، ID را برآورده می کنند. کار منیت وقتی کامل شود که چیزی شبیه به این را ببیند.

جذابیت "سریع" از اشتیاق ذاتی رضایت فوری ناشی می شود ، بنابراین وقتی می خواهید سریع پول بدست آورید از آنچه درست به نظر می رسد بسیار احتیاط کنید (غالباً چنین هستند). محتاط باشید. گفتگو را در گوش خود گوش دهید محدودیت های ذهن شماست و تمام تلاش خود را برای رام کردن جانوران ضرب المثلی انجام می دهید. بهترین راه های کسب درآمد فوری کدامند؟ در حالی که اگر به جستجوی آنلاین و در صورت نیاز به پول نقد سریع نیاز داشته باشید ، میلیون ها نتیجه به دست می آورید ، قانونی است. این به شما بستگی دارد که به اصطلاح سر و صدا را فیلتر کنید. این 32 استراتژی به شما کمک می کند تا سیاه و سفید شوید ، حتی اگر به روش بسیار کمی باشد.

هنگامی که این کار را انجام دادید ، برنامه ریزی را از سر بگیرید و بر روی تصویر بزرگتر تمرکز کنید. مرتبط: چگونه می توان با 100 دلار ثروت کسب کرد 1. استراتژی پولساز: برای شرکت های Uber یا Lyft رانندگی کنید مانند Uber و Lyft یک فرصت عالی برای پول نقد سریع است. شما به یک سابقه رانندگی تمیز ، یک ماشین کاملاً جدید و مجوز نیاز خواهید داشت. برای کار در هر کجا که زندگی می کنید. اگر همه آن چیزها را دارید

، شما می توانید در مواقعی که برایتان امکان پذیر است کار کنید ، خواه در اواسط روز در ساعت شلوغی باشد یا در آخر هفته در ساعات پایانی شب. انتخاب باشماست. 2. استراتژی پول سازی: یک شرکت کننده در تحقیقات بازار شوید در دانشگاه من در بسیاری از تحقیقات بازار شرکت کردم. این پول نسبتاً سریع برای کار زیاد نیست. شرکت هایی که به دنبال نظرات مصرف کنندگان در مورد انواع محصولات و خدمات هستند ، شما را در یک اتاق قرار می دهند تا نظر شما را جلب کنند. خودشه. این اغلب شامل نوشتن یا بیان نظر شما ، پاسخ دادن به نظرسنجی ها یا نظرسنجی ها ، یا جدا شدن در یک گروه بحث است. مکانیک خیلی مهم نیست.

نکته این است که شما می توانید هر از چند گاهی به آن اعتماد کنید. Focusgroup.com فقط یک شرکت است که به دنبال شرکت کنندگان است. مرتبط: 6 کاری که اگر می خواهید موفقیت بیشتری کسب کنید باید اکنون آنها را ترک کنید 3. استراتژی پول سازی: فروش کتاب ها و بازی های قدیمی در آمازون


برچسب ها: کسب درآمد دلاری ,
[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کسب درآمد دلاری

شنبه 1 آذر 1399
19:31
میلاد
کسب درآمد دلاری

کسب درآمد اینترنتی(کسب درآمد دلاری)

به مقداری پول نقد سریع نیاز دارید؟ ما در اینجا در مورد انفجارهای کوچک سرمایه صحبت می کنیم ، نه میلیون ها دلار - که برای جبران تعهدات ماهانه شما یا گرفتن طلبکار نقدی برای جلوگیری از تماس با شما کافی است. هیچ یک از 32 استراتژی ذکر شده در اینجا برای دریافت سریع پول ، بانک ضرب المثل را نخواهد شکست. بعضی از آنها راحت تر از دیگران است ، اما تقریباً همه به سرمایه بسیار کم و بدون نیاز به سرمایه نیاز دارند.

آنها برای گذراندن اوقات سخت است. مرتبط: 2 روش کسب درآمد آنلاین در این ماه برخی از این استراتژی ها برای کسب درآمد اضافی نیاز به حضور در برخی از مناطق را خواهید داشت ، در حالی که دیگران مستقل از موقعیت مکانی هستند ، اما همه اینها به داشتن منبع اطلاعاتی خلاصه می شود. همه ما در برهه ای از زندگی خود یا نقطه دیگری در تنگنا قرار گرفته ایم ، اما برای شخص متعهد ، همه چیز ممکن است.


بیشتر این موارد مربوط به طرز فکر است. وقتی کمبود پول دارید ، تفکر کمبود شروع می شود. طرز فکر کمبود منفی است و فکر می کند هرگز به اندازه کافی برای دور زدن وجود ندارد. وقتی دیدید که چنین فکری می کنید ، تمام تلاش خود را انجام دهید تا به یک ذهنیت فراوان منتقل شوید. افکار ما فوق العاده قدرتمند هستند. ما روزانه بالغ بر 60،000 فکر داریم ، بسیاری از آنها در ذهن ناخودآگاه خود هستند ، که بسیاری از آنها تکرار می شوند. ما باید سرپرست افکار خود باشیم. به محض اینکه فکر کردید منفی فکر می کنید ، باید خود را کنار بگذارید.

وقتی می خواهید سریع پول بدست آورید ، از نظر مالی غالباً در نقطه سختی قرار دارید ، حتی برای تأمین هزینه های زندگی خود ناامید هستید ، اما همه چیزهایی که داریم و همه چیزهایی که می شویم بخشی از تفکرات ماست. فکر کن و خواهی شد اگر می خواهید زندگی فراوانی داشته باشید ، افکار درستی را درمان و پرورش دهید. روانشناسی درآمدزایی. صرف نظر از اینکه شما نیاز به دریافت سریع پول نقد دارید یا ما فقط در مورد کسب درآمد در طرح بزرگ کارها صحبت می کنیم ، روانشناسی مهمی وجود دارد که لازم است

قبل از وارد کردن استراتژی ها ذکر شود. اگر مدل ذهن فروید را مطالعه کنید ، دستگاه روانی را کشف خواهید کرد. این ساختار سه بخشی در ذهن شماست که تمام رفتارهای شما را کنترل می کند. این سه عبارتند از id ، super-ego و ego. شناسه از بدو تولد در اعماق ضمیر ناخودآگاه زندگی می کند. این منبع اصرارهای ناگهانی و غریزی ماست. وقتی متوجه شدید کاری را انجام می دهید که می دانید نباید ، شناسه خود را سرزنش کنید. ابرخود در اواخر زندگی برای ایجاد تعادل بین هویت شکل می گیرد. از طریق تربیت ، راهنمایی والدین و احساس اجتماع و عقاید ما از شناسه شکل می گیرد و از آن جدا می شود. افرادی که مراقب پول خود هستند می توانند از ابر-نفس خود تشکر کنند.

ایگو راننده ای است که تصمیم می گیرد. این تصمیم بین شیطان (id) و فرشته (super-ego) روی هر دو شانه تصمیم می گیرد (بله ، تمام آن کارتون هایی که تاکنون دیده اید تا حدی درست هستند). ما صداهایی در ذهن خود داریم و این به خود نفس بستگی دارد که تصمیم بگیرد کدام یک را برآورده کند. هدف آن ارضای ID به نوعی در عین حضور در ابرخوابی است. برنامه های سریع ثروتمند شدن و رژیم های لاغری مadد طبیعتاً محبوب هستند زیرا ضمن داشتن ابراز منفی ، ID را برآورده می کنند. کار منیت وقتی کامل شود که چیزی شبیه به این را ببیند.

جذابیت "سریع" از اشتیاق ذاتی رضایت فوری ناشی می شود ، بنابراین وقتی می خواهید سریع پول بدست آورید از آنچه درست به نظر می رسد بسیار احتیاط کنید (غالباً چنین هستند). محتاط باشید. گفتگو را در گوش خود گوش دهید محدودیت های ذهن شماست و تمام تلاش خود را برای رام کردن جانوران ضرب المثلی انجام می دهید. بهترین راه های کسب درآمد فوری کدامند؟ در حالی که اگر به جستجوی آنلاین و در صورت نیاز به پول نقد سریع نیاز داشته باشید ، میلیون ها نتیجه به دست می آورید ، قانونی است. این به شما بستگی دارد که به اصطلاح سر و صدا را فیلتر کنید. این 32 استراتژی به شما کمک می کند تا سیاه و سفید شوید ، حتی اگر به روش بسیار کمی باشد.

هنگامی که این کار را انجام دادید ، برنامه ریزی را از سر بگیرید و بر روی تصویر بزرگتر تمرکز کنید. مرتبط: چگونه می توان با 100 دلار ثروت کسب کرد 1. استراتژی پولساز: برای شرکت های Uber یا Lyft رانندگی کنید مانند Uber و Lyft یک فرصت عالی برای پول نقد سریع است. شما به یک سابقه رانندگی تمیز ، یک ماشین کاملاً جدید و مجوز نیاز خواهید داشت. برای کار در هر کجا که زندگی می کنید. اگر همه آن چیزها را دارید

، شما می توانید در مواقعی که برایتان امکان پذیر است کار کنید ، خواه در اواسط روز در ساعت شلوغی باشد یا در آخر هفته در ساعات پایانی شب. انتخاب باشماست. 2. استراتژی پول سازی: یک شرکت کننده در تحقیقات بازار شوید در دانشگاه من در بسیاری از تحقیقات بازار شرکت کردم. این پول نسبتاً سریع برای کار زیاد نیست. شرکت هایی که به دنبال نظرات مصرف کنندگان در مورد انواع محصولات و خدمات هستند ، شما را در یک اتاق قرار می دهند تا نظر شما را جلب کنند. خودشه. این اغلب شامل نوشتن یا بیان نظر شما ، پاسخ دادن به نظرسنجی ها یا نظرسنجی ها ، یا جدا شدن در یک گروه بحث است. مکانیک خیلی مهم نیست.

نکته این است که شما می توانید هر از چند گاهی به آن اعتماد کنید. Focusgroup.com فقط یک شرکت است که به دنبال شرکت کنندگان است. مرتبط: 6 کاری که اگر می خواهید موفقیت بیشتری کسب کنید باید اکنون آنها را ترک کنید 3. استراتژی پول سازی: فروش کتاب ها و بازی های قدیمی در آمازون


برچسب ها: کسب درآمد دلاری ,
[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سه شنبه 27 آبان 1399
18:38
میلاد

4 راه برای بدست آوردن پول با تلفن هوشمند خود…

که در واقع کار می کند (11 برنامه LEGIT!) توسط بودجه بانی | 10 نظر | این پست ممکن است حاوی پیوندهای همکاری 485 اشتراک باشد Facebook46 Twitter Pinterest437 Yummly2 "اگر برای هر بار که خودم را در تلفن های هوشمند خود دست و پا می زنم یک سکه داشته باشم ..."

بسیاری از ما ثروتمند خواهیم بود ، درست است؟ خوب ، به معنای واقعی کلمه ، بچه ها: آیا دوست ندارید هر بار که از تلفن خود استفاده می کنید درآمد کسب کنید؟ خوب بله ، هیچ کس به شما پول نمی دهد تا به دوستانتان پیام کوتاه یا فید فیس بوک خود را بخوانید ، اما شما می توانید از طریق تلفن خود درآمد کسب کنید - به طور واقعی. صادقانه بگویم ، شما احتمالاً قصد ندارید به اندازه کافی پول در بیاورید و کار روزانه خود را ترک کنید ...

اما اگر به هر حال تلفنی باشید ... وقتی در صف ایستاده اید و منتظر قرار ملاقات هستد ، یا سوار اتوبوس ... پس ممکن است دستمزد دریافت کنید ، درست است؟ به روزرسانی: 4/5/20 شما آن را درخواست کردید و من تحویل می دهم! با شروع اکنون ، می توانید Trashed to Total Home Transformation Survival Guide (نسخه همه گیر) را به صورت رایگان دریافت کنید! این به شما گام به گام می آموزد که چگونه با شخصیت خود کار کنید تا نه تنها روال خانگی را تنظیم کنید که کارساز باشد (مهم نیست که چند بار در گذشته شکست خورده اید) ، بلکه مدت طولانی پس از همه گیری همه گیر خواهید بود. بر فراز. ما به صدها هزار نفر یاد داده ایم که چگونه از حداقل تلاش مستمر برای تغییر شکل کامل خانه خود (و زندگی!) استفاده کنند.

شما بعدی هستید شما می توانید راهنمای Survival خود را به صورت رایگان در اینجا دریافت کنید ... درست است! برخی از برنامه های بسیار جالب وجود دارد که به شما هزینه کارهایی را که قبلاً در تلفن انجام می دهید پرداخت می کند. بنابراین ، برای کسب درآمد اضافی مجبور نیستید یک سری فعالیت های اضافی انجام دهید ، به دوستان خود اسپم بزنید یا تمام روز را روی تلفن خود سپری کنید. برنامه های نظرسنجی وجود دارد که به شما پول می دهند ، بازی هایی که می توانید برای کسب آن بارگیری کنید و برنامه های دیگری که برای خرید شما پول پرداخت می کنند (برای چیزهایی که در لیست مواد غذایی شما هستند). آسان است! یک چیز باید بگویم:

بسیاری از برنامه های ناخواسته وجود دارد که واقعاً پرداخت نمی شود یا شما را به خرید چیزهایی که نیازی ندارید ترغیب می کند. بعضی از آنها به یک دسته از وقت و تلاش اضافی نیاز دارند. اینها روشهای خوبی برای کسب درآمد از طریق تلفن هوشمند نیستند - شما احتمالاً می توانید روشهای بسیار بهتری برای استفاده از وقت و انرژی خود برای کسب درآمد پیدا کنید. انتخابی باشید و بررسی ها را بخوانید! فقط هر برنامه ای را که به شما می آید بارگیری نکنید. خبر خوب این است که برنامه هایی که در اینجا پیدا کرده ام قانونی هستند و به یک وقت و تلاش بیشتر احتیاج ندارند. آنها ساده و بله ، نوعی سرگرم کننده هستند. متوجه خواهید شد که می خواهید از این برنامه های پرداختی استفاده کنید زیرا کمی اعتیاد به آنها ایجاد می شود. مانند: "اوه ، من ده دقیقه وقت دارم ، من یک فیلم را سریع تماشا می کنم و اعتباراتی کسب می کنم!" بنابراین بدون آگاهی بیشتر ، در اینجا 4 روش کسب درآمد با تلفن هوشمند خود آورده ایم که در واقع کار می کنند!

1. گشت و گذار در وب و تماشای فیلم ها ، اتلاف وقت و بی خیالی مرور وب و پیمایش در شبکه های اجتماعی بسیار آسان است. چرا که در حالی که انگشت پیمایشی شما تمرین می کند ، پول اضافی کسب نمی کنید؟ چند برنامه برای تماشای تبلیغات به شما امتیاز می دهند. سپس ، می توانید امتیازات خود را برای پرداخت ها - از جمله کارت های هدیه و حتی پول نقد - استفاده کنید! چند برنامه محبوب و گشت و گذار محبوب: Swagbucks این روزها ، Swagbucks احتمالاً یکی از محبوب ترین برنامه های اطراف است. (در اینجا بررسی صادقانه Swagbucks من را بررسی کنید.) با خرید ، تماشای فیلم و پاسخ به نظرسنجی ها "SB" بدست می آورید - همه آنها را می توانید برای کارت های هدیه یا پول نقد PayPal بازپرداخت کنید. اعضای آنها بیش از 185 میلیون دلار درآمد کسب کرده اند ،

بنابراین شما می دانید که آنها کاری را درست انجام می دهند! CashPirate در این برنامه ، با انجام نظرسنجی های سریع ، انجام بازی ها و تعامل با تبلیغات ، امتیاز کسب می کنید. هر فعالیت تکمیل شده "سکه" به شما می دهد که پس از رسیدن به مقدار مشخصی می توانید برای پول نقد PayPal بازپرداخت کنید. Fronto این برنامه دیگری است که شما را به مشاهده اخبار ، مقالات ، معاملات محصولات و بررسی ها و همچنین تماشای تبلیغات برای کسب امتیاز ترغیب می کند. حتی می توانید برای بارگیری برنامه های رایگان امتیاز پاداش بگیرید. هرچه امتیاز بیشتری جمع کنید ، پول نقد ، کارت هدیه یا کوپن PayPal بیشتری می توانید استفاده کنید. خوب! 2. خرید کنید (مثل اینکه دیگر خرید کرده اید) همه خرید می کنند. همه ما به مواد غذایی ، شامپو ، لباس و سایر وسایل نیاز داریم ، درست است؟

باور کنید یا نکنید ، برنامه های گوشی های هوشمند وجود دارد که به شما پول می دهند تا کالاهای موجود در لیست خرید خود را خریداری کنید. (به هر حال یک مشت چیز نیست که هرگز نخرید.) این ساده است ، زیرا فقط چند مرحله اضافی برای شروع درآمد وجود دارد. در اینجا برخی از برنامه های محبوب پرداخت به فروشگاه وجود دارد: Ibotta به فروشگاه های مواد غذایی پرداخت شوید! قبل از رفتن به خرید ، چند کار ساده در برنامه انجام می دهید که هر کدام مربوط به مارک های مورد علاقه یا محصولاتی است که معمولاً خریداری می کنید.

بعد از اینکه به فروشگاه رفتید ، از رسید خود عکس می گیرید و مبلغ وجه نقد به شما تعلق می گیرد. هر زمان که حداقل 5 دلار درآمد کسب کنید می توانید از طریق PayPal پول نقد کنید. Ibotta تمام مدت معاملات جدیدی را لیست می کند و احتمالاً تعداد زیادی از موارد در لیست شما هستند! (شیر؟ موز؟ نان؟) Shopkick Shopkick بابت وقت گذرانی در فروشگاه های خاصی که احتمالاً قبلاً در آنها خرید کرده اید به شما پول می دهد! به طور جدی. بارکد را اسکن کرده و امتیازاتی را دریافت کنید که می توانید برای کارتهای هدیه به فروشگاههای مورد علاقه خود بازپرداخت کنید. شما نمی توانید امتیازات خود را با پول نقد معامله کنید ، اما قطعاً با کسب کارت های هدیه ای که می توانید برای انجام این کارها استفاده کنید ، پس انداز می کنید


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کسب درآمد باد گوشی

سه شنبه 27 آبان 1399
18:35
میلاد
کسب درآمد باد گوشی

4 راه برای بدست آوردن پول با تلفن هوشمند خود…

که در واقع کار می کند (11 برنامه LEGIT!) توسط بودجه بانی | 10 نظر | این پست ممکن است حاوی پیوندهای همکاری 485 اشتراک باشد Facebook46 Twitter Pinterest437 Yummly2 "اگر برای هر بار که خودم را در تلفن های هوشمند خود دست و پا می زنم یک سکه داشته باشم ..."

بسیاری از ما ثروتمند خواهیم بود ، درست است؟ خوب ، به معنای واقعی کلمه ، بچه ها: آیا دوست ندارید هر بار که از تلفن خود استفاده می کنید درآمد کسب کنید؟ خوب بله ، هیچ کس به شما پول نمی دهد تا به دوستانتان پیام کوتاه یا فید فیس بوک خود را بخوانید ، اما شما می توانید از طریق تلفن خود درآمد کسب کنید - به طور واقعی. صادقانه بگویم ، شما احتمالاً قصد ندارید به اندازه کافی پول در بیاورید و کار روزانه خود را ترک کنید ...

اما اگر به هر حال تلفنی باشید ... وقتی در صف ایستاده اید و منتظر قرار ملاقات هستد ، یا سوار اتوبوس ... پس ممکن است دستمزد دریافت کنید ، درست است؟ به روزرسانی: 4/5/20 شما آن را درخواست کردید و من تحویل می دهم! با شروع اکنون ، می توانید Trashed to Total Home Transformation Survival Guide (نسخه همه گیر) را به صورت رایگان دریافت کنید! این به شما گام به گام می آموزد که چگونه با شخصیت خود کار کنید تا نه تنها روال خانگی را تنظیم کنید که کارساز باشد (مهم نیست که چند بار در گذشته شکست خورده اید) ، بلکه مدت طولانی پس از همه گیری همه گیر خواهید بود. بر فراز. ما به صدها هزار نفر یاد داده ایم که چگونه از حداقل تلاش مستمر برای تغییر شکل کامل خانه خود (و زندگی!) استفاده کنند.

شما بعدی هستید شما می توانید راهنمای Survival خود را به صورت رایگان در اینجا دریافت کنید ... درست است! برخی از برنامه های بسیار جالب وجود دارد که به شما هزینه کارهایی را که قبلاً در تلفن انجام می دهید پرداخت می کند. بنابراین ، برای کسب درآمد اضافی مجبور نیستید یک سری فعالیت های اضافی انجام دهید ، به دوستان خود اسپم بزنید یا تمام روز را روی تلفن خود سپری کنید. برنامه های نظرسنجی وجود دارد که به شما پول می دهند ، بازی هایی که می توانید برای کسب آن بارگیری کنید و برنامه های دیگری که برای خرید شما پول پرداخت می کنند (برای چیزهایی که در لیست مواد غذایی شما هستند). آسان است! یک چیز باید بگویم:

بسیاری از برنامه های ناخواسته وجود دارد که واقعاً پرداخت نمی شود یا شما را به خرید چیزهایی که نیازی ندارید ترغیب می کند. بعضی از آنها به یک دسته از وقت و تلاش اضافی نیاز دارند. اینها روشهای خوبی برای کسب درآمد از طریق تلفن هوشمند نیستند - شما احتمالاً می توانید روشهای بسیار بهتری برای استفاده از وقت و انرژی خود برای کسب درآمد پیدا کنید. انتخابی باشید و بررسی ها را بخوانید! فقط هر برنامه ای را که به شما می آید بارگیری نکنید. خبر خوب این است که برنامه هایی که در اینجا پیدا کرده ام قانونی هستند و به یک وقت و تلاش بیشتر احتیاج ندارند. آنها ساده و بله ، نوعی سرگرم کننده هستند. متوجه خواهید شد که می خواهید از این برنامه های پرداختی استفاده کنید زیرا کمی اعتیاد به آنها ایجاد می شود. مانند: "اوه ، من ده دقیقه وقت دارم ، من یک فیلم را سریع تماشا می کنم و اعتباراتی کسب می کنم!" بنابراین بدون آگاهی بیشتر ، در اینجا 4 روش کسب درآمد با تلفن هوشمند خود آورده ایم که در واقع کار می کنند!

1. گشت و گذار در وب و تماشای فیلم ها ، اتلاف وقت و بی خیالی مرور وب و پیمایش در شبکه های اجتماعی بسیار آسان است. چرا که در حالی که انگشت پیمایشی شما تمرین می کند ، پول اضافی کسب نمی کنید؟ چند برنامه برای تماشای تبلیغات به شما امتیاز می دهند. سپس ، می توانید امتیازات خود را برای پرداخت ها - از جمله کارت های هدیه و حتی پول نقد - استفاده کنید! چند برنامه محبوب و گشت و گذار محبوب: Swagbucks این روزها ، Swagbucks احتمالاً یکی از محبوب ترین برنامه های اطراف است. (در اینجا بررسی صادقانه Swagbucks من را بررسی کنید.) با خرید ، تماشای فیلم و پاسخ به نظرسنجی ها "SB" بدست می آورید - همه آنها را می توانید برای کارت های هدیه یا پول نقد PayPal بازپرداخت کنید. اعضای آنها بیش از 185 میلیون دلار درآمد کسب کرده اند ،

بنابراین شما می دانید که آنها کاری را درست انجام می دهند! CashPirate در این برنامه ، با انجام نظرسنجی های سریع ، انجام بازی ها و تعامل با تبلیغات ، امتیاز کسب می کنید. هر فعالیت تکمیل شده "سکه" به شما می دهد که پس از رسیدن به مقدار مشخصی می توانید برای پول نقد PayPal بازپرداخت کنید. Fronto این برنامه دیگری است که شما را به مشاهده اخبار ، مقالات ، معاملات محصولات و بررسی ها و همچنین تماشای تبلیغات برای کسب امتیاز ترغیب می کند. حتی می توانید برای بارگیری برنامه های رایگان امتیاز پاداش بگیرید. هرچه امتیاز بیشتری جمع کنید ، پول نقد ، کارت هدیه یا کوپن PayPal بیشتری می توانید استفاده کنید. خوب! 2. خرید کنید (مثل اینکه دیگر خرید کرده اید) همه خرید می کنند. همه ما به مواد غذایی ، شامپو ، لباس و سایر وسایل نیاز داریم ، درست است؟

باور کنید یا نکنید ، برنامه های گوشی های هوشمند وجود دارد که به شما پول می دهند تا کالاهای موجود در لیست خرید خود را خریداری کنید. (به هر حال یک مشت چیز نیست که هرگز نخرید.) این ساده است ، زیرا فقط چند مرحله اضافی برای شروع درآمد وجود دارد. در اینجا برخی از برنامه های محبوب پرداخت به فروشگاه وجود دارد: Ibotta به فروشگاه های مواد غذایی پرداخت شوید! قبل از رفتن به خرید ، چند کار ساده در برنامه انجام می دهید که هر کدام مربوط به مارک های مورد علاقه یا محصولاتی است که معمولاً خریداری می کنید.

بعد از اینکه به فروشگاه رفتید ، از رسید خود عکس می گیرید و مبلغ وجه نقد به شما تعلق می گیرد. هر زمان که حداقل 5 دلار درآمد کسب کنید می توانید از طریق PayPal پول نقد کنید. Ibotta تمام مدت معاملات جدیدی را لیست می کند و احتمالاً تعداد زیادی از موارد در لیست شما هستند! (شیر؟ موز؟ نان؟) Shopkick Shopkick بابت وقت گذرانی در فروشگاه های خاصی که احتمالاً قبلاً در آنها خرید کرده اید به شما پول می دهد! به طور جدی. بارکد را اسکن کرده و امتیازاتی را دریافت کنید که می توانید برای کارتهای هدیه به فروشگاههای مورد علاقه خود بازپرداخت کنید. شما نمی توانید امتیازات خود را با پول نقد معامله کنید ، اما قطعاً با کسب کارت های هدیه ای که می توانید برای انجام این کارها استفاده کنید ، پس انداز می کنید


[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بخش های سئو

چهارشنبه 15 مرداد 1399
23:01
میلاد

سئو چیست؟ بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرایندی برای بهبود موقعیت ها در نتایج جستجوی ارگانیک (غیرپرداخت) در موتورهای جستجو است. هرچه وب سایت بالاتر باشد ، افراد بیشتری را مشاهده می کنند. تاریخچه جستجوگرها به دهه 90 میلادی برمی گردد که موتورهای جستجو برای اولین بار ظاهر شدند. امروزه ، این یک استراتژی اساسی برای بازاریابی و یک صنعت رو به رشد است. اگر می خواهید SEO را یاد بگیرید ، باید برای کارهای خلاقانه ، فنی و تحلیلی آماده باشید. بسیاری از تکنیک ها با اهداف مختلف وجود دارد ، با این حال ، نکته اصلی همان باقی می ماند - در بین بالاترین نتایج در جستجوی ارگانیک. به عبارت ساده ، SEO مربوط به اجرای وب سایت مناسب برای افراد مناسب است. این فقط در مورد یک ساختار کامل یا پیشینه فنی وب سایت نیست. وب سایت شما باید با محتوا با کیفیت و بهینه سازی شده متناسب با نیاز مخاطبان شما پر شود. و البته ، این باید به اندازه کافی خوب باشد که از وب سایت های دیگر پیوند یابد. آیا سئو کار سختی است؟ موتورهای جستجو مانند Google ، Bing ، Yahoo! و دیگران وب سایتها را برای ایجاد سفارش بر اساس الگوریتم های مختلف رتبه بندی نمایه می کنند. آیا می توانیم این الگوریتم ها را شناسایی کنیم؟ بله و خیر. Google از بیش از 200 عامل رتبه بندی استفاده می کند. گرچه ما بسیاری از آنها را می شناسیم: محتوای با کیفیت ، بک لینک ها یا موارد فنی مانند سرعت سایت ، بسیاری از آنها به عنوان یک راز نگه داشته می شوند. البته لازم نیست همه عوامل را برای رتبه بندی با وب سایت خود بدانید. برای درک اینکه SEO به چه چیزی مربوط است ، یک کاسه سوپ را تصور کنید. سه جنبه مهم وجود دارد: کاسه نمایانگر مسائل فنی پشت وب سایت (SEO و فنی در صفحه) است - بدون کاسه مناسب ، سوپ در تمام میز پاشیده می شود. این سوپ محتوای وب سایت شما را نشان می دهد - این مهمترین بخش است. محتوای بد = بدون رتبه بندی ، بسیار ساده است. چاشنی نشان دهنده بک لینک های با کیفیت است که باعث افزایش قدرت وب سایت شما می شود - آخرین ماده ای که سوپ سئوی شما را کامل می کند. موتورهای جستجو هنگام جستجو برای چیزی توسط کاربران اینترنت استفاده می شوند. و شما می خواهید که "چیزی" باشید. مهم نیست که شما محصولی ، خدماتی را بفروشید ، وبلاگ بنویسید یا هر چیز دیگری ، بهینه سازی موتور جستجو ضروری است. وب سایت شما باید توسط موتورهای جستجو نمایه شود. در غیر این صورت ، شما گم می شوید. تکنیک های خرد سئو ، رتبه بندی شما را در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) بهبود می بخشد. رتبه های بالاتر به معنای ترافیک بالاتر است. اگر ترافیک درگیر باشد ، تبدیل هایی را به همراه خواهد داشت. برای خلاصه کردن آن ، اگر قصد دارید با وب سایت خود موفق شوید ، باید SEO را انجام دهید. برخی از جنبه ها پیچیده تر هستند ، اما در اکثر اوقات ، موفقیت SEO بر روی عقل سلیم و چند روش برتر متکی است. چگونه می توانم SEO را یاد بگیرم؟ آیا به کمک کسی احتیاج دارم؟ حتی تغییرات اساسی می تواند تفاوت زیادی در نحوه مشاهده موتورهای جستجو در وب سایت شما ایجاد کند. در این راهنمای نهایی SEO برای مبتدیان ، تمام مباحث مهم و اصول سئو را پوشش خواهیم داد. شما دانش کافی را برای انجام سئو به تنهایی کسب خواهید کرد. اگر نمی دانید چگونه SEO را در سال 2020 یاد بگیرید ، ما یک جواب ساده برای شما داریم: به مطالعه و تمرین زیادی نیاز دارید. نکته خوب این است که شما می توانید به صورت رایگان اطلاعات زیادی در اینترنت پیدا کنید (از جمله این راهنمای سئو) اما باید عاقلانه انتخاب کنید. از این گذشته ، می توانید در دوره ها ، کلاس ها یا وبینارهای مختلف شرکت کنید. آیا می خواهید از بهترین ها در این زمینه بیاموزید؟ 30 راهنمایی SEO متخصص ما را در این زمینه بررسی کنید. اگر نمی خواهید خودتان را خیلی اذیت کنید یا وقت ندارید ، می توانید از مشاوران ، متخصصان یا آژانس های سئو برای کمک بخواهید. به خاطر داشته باشید که این روش در مقایسه با این راهنما رایگان نخواهد بود. کلمات اصطلاحات اساسی در صفحه و دربرابر SEO SEO کلاه سفید در مقابل کلاه مشکی خاکستری SEO جستجو در صفحه و در خارج از صفحه SEO انجام کار در صفحه (در سایت) SEO به معنای بهینه سازی وب سایت شما برای تأثیرگذاری بر روی ارگانیک است نتایج جستجو. این همه کارهایی است که می توانید در وب سایت انجام دهید - از بهینه سازی محتوا از طریق جنبه های فنی: متا تگ های سرفصل های URL ساختار سایت تصویر جستجوگرها محتوای ساختار یافته اندازه و سرعت وب سایت داده ... و بسیاری دیگر. ما در فصل 3 با آنها سر و کار داریم. سئو خارج از صفحه (خارج از سایت) سئو کلیه فعالیتهایی را که می توانید برای بهبود اختیارات وب سایت SEO از طریق گرفتن بک لینک از وب سایت های دیگر انجام دهید ، دارد. روش های بسیاری برای به دست آوردن آنها وجود دارد: ارسال نامه های وبلاگ نویسی از طریق پست الکترونیکی از طریق ایمیل برای ارتباط با رسانه های اجتماعی همکاری با تأثیرگذارانی را برای نوشتن مطالب ارزشمند انجام می دهند ، بنابراین مردم دوست دارند به وب سایت شما پیوند بزنند ... و بسیاری دیگر که در فصل ششم پوشش داده شده اند. کلاه سیاه در مقابل کلاه سیاه و کلاه خاکستری SEO مثل بچه های بد در مقابل بچه های خوب است اما این سخنان را جدی نگیرید. نظرات در مورد هر دو رویکرد SEO متفاوت است.


برچسب ها: سئو , بخشه های سئو ,
[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اهمیت ویدیو در سئو

دوشنبه 13 مرداد 1399
22:05
میلاد

SEO SEO Video: 9 راه برای بهینه سازی فیلم خود برای جستجو Margot Whitney آخرین به روزرسانی: 30 ژوئن ، 2020 بازاریابی ویدیو بنابراین شما یک قسمت از وایت برد را از دست خود پادشاه سئو ، رند فیشکین ، از دست نداده اید؟ شما SEO وب سایت را به یک علم کاهش داده اید. اما سئو ویدیویی چیست؟ اکنون کاملاً یکسان نیست ، اینطور است؟ شما همچنین تمام این زمان و پول را صرف استراتژیک کردن ، تهیه و ویرایش ویدیوی خود کرده اید ، اما این رتبه بندی نیست. چه خبر است؟ اول از همه ، درست است که SEO ویدئو همانند SEO معمولی نیست. ویدئو سئو همچنین در چند سال گذشته تغییر چشمگیری یافته است ، به همین دلیل من متخصص جستجوگرهای ویدئویی Wistia ، فیل ناتینگهام را برای ثبت توصیه های خود ثبت نام کرده ام. Video SEO چیست؟ Video SEO SEO به سادگی در حال بهینه سازی ویدیوی شما برای فهرست بندی و رتبه بندی در صفحات نتایج موتور جستجو برای جستجوی کلمات کلیدی مرتبط است. بسیاری از استراتژی های بهینه سازی وجود دارد که به ویدیوهای شما امکان رتبه بندی بالاتری را می دهد ، که این مقاله به تشریح آن می پردازد. چگونه SEO ویدئو تغییر کرده است؟ در چند سال گذشته ، بازاریابی ویدیویی در بین مشاغل بیشتر و بیشتر محبوب شده است. در اواخر سال 2000 هنگامی که بازاریابان شروع به دست گرفتن در دوربین های DSLR کردند ، تهیه فیلم و تهیه آنلاین آنها (با تشکر از یوتیوب) بدون داشتن مدرک ویدئوگرافی آسان تر شد. اکنون ما نمی توانیم اینترنت را بدون دیدن یک ویدیو مرور کنیم و همه با تلفن های همراه در جیب های خود که توانایی فیلمبرداری با کیفیت فیلم های با کیفیت بالا و مناسب را در هر مکانی دارند ، قدم می زنیم. با توجه به انفجار ویدیو ، به نظر می رسد رتبه بندی در نتایج جستجوی جهانی سخت تر شود. Phil می گوید: "همه وب سایت ها می توانند در تب ویدیو قرار بگیرند ، اما همه نمی توانند با یک فیلم در جستجوی جهانی قرار بگیرند." "لیست سفید شدن از آنچه در حدود 3 سال پیش سخت تر شده است ، بسیار آسان تر است ، اما نمایه شدن ویدیوی شما در برگه ویدیو (تصویر زیر) آسان تر است." کسب رتبه با ویدیوی شما در جستجوی جهانی ارتباط بسیاری با اقتدار وب سایت شما ، چگونگی تمرکز ویدیو و نحوه رتبه بندی آن برای نمایش داده های مربوط به ویدیو دارد. Phil توصیه می کند که چنین تأکید زیادی روی جستجوی جهانی نکنید و در جستجوی فیلم به دنبال رتبه های بالاتر باشید. 9 راه برای بهینه سازی فیلم خود برای جستجو شماره 1: بستر مناسب میزبانی فیلم را انتخاب کنید هنگام انتخاب سکوی میزبانی ویدیو ، باید دلایل دلایل رتبه بندی فیلم های خود را در نظر بگیرید. آیا برای به دست آوردن ترافیک سایت و موارد جدید ، ویدیوی خود را بهینه می کنید؟ یا آیا هدف شما از رهبری فکر عمومی و آگاهی از برند بیشتر است؟ اگر کمتر نگران مراجعه به وب سایت خود هستید و بیشتر روی آگاهی عمومی از مارک متمرکز هستید ، ممکن است YouTube و Vimeo گزینه هایی برای کشف باشند. این مسئله با سیستم عامل های این طبیعت اگر به محض نمایه شدن ویدیوی شما ، بیشتر ترافیک ها به جای وب سایت شخصی شما به سمت آنها می رود. این می تواند باعث شود بازدید کنندگان سایت شما در دریایی از ترافیک رقابتی گم شود (مانند فیلم های پیشنهادی که بعد از شما در YouTube ظاهر می شوند). Phil می گوید: "اگر بیشتر تمایل دارید که بتوانید از طریق سایت ترافیک خود را به سمت راست سوق دادن تبدیل کنید ، کاوش بر روی سیستم عامل های میزبان جایگزین که از این توانایی پشتیبانی می کنند ، راه است." "به عنوان مثال ، ویستیا به طور خودکار متادیتای SEO (JSON-LD ، که سبکترین وزن و سریعترین آن است) را وارد می کند تا احتمال ایندکس شدن شما بیشتر شود." Notation Object JavaScript برای داده های پیوند شده (JSON-LD) روشی برای حاشیه نویسی و ساختار داده ها با استفاده از واژگان schema.org است. تصویر از طریق Moz. این مورد برای همه راه حل های میزبانی مناسب نیست ، بنابراین مهم است که تحقیق خود را هنگام کاوش در گزینه های خود انجام دهید. به عنوان مثال ، برخی سیستم عامل ها از نشانه گذاری Schema استفاده می کنند ، که به خوبی JSON-LD کار نمی کند ، و برخی دیگر از شما برای ایجاد نقشه سایت ویدیویی (که این کار آسانی نیست!) استفاده می کنند. شماره 2: متن فیلم را وارد کنید همانطور که در حال فید فیس بوک خود هستید ، احتمالاً چندین فیلم با عنوان را در کنار این ویدئو مشاهده می کنید ، بنابراین می توانید بدون مزاحمت برای همسایگان خود ، آن را مشاهده کنید. متنی که با فیلم شما جفت می شود به عنوان متن فیلم شناخته می شود. نه تنها نسخه های ویدیویی باعث می شوند فیلم های شما برای مخاطبان بزرگتر قابل دسترسی باشد ، بلکه فیلم های شما را توسط ربات های جستجو ضبط می کنند زیرا متن اضافی در صفحه وجود دارد. فیل می گوید: "متن ها به صورت كپی صفحه عمل می كنند." "این متن نمایه تر است به این معنی که می توانید برای نمایش داده شد. Phil همچنین توصیه می کند وقتی فیلم طولانی تر و تمرکز اصلی صفحه باشد ، توجه بیشتری به متن ها کنید ، زیرا در این سناریوها رونوشت ها حتی تأثیر بیشتری در رتبه بندی می گذارند. شماره 3: اطمینان حاصل کنید که تصویر کوچک شما در حال جذابیت است در حال ضبط کردن تصویر کوچک ویدئویی همان چیزی است که جستجوگر هنگام نمایه سازی ویدیوی شما را مشاهده می کند ، بنابراین در اینکه افراد کلیک کنند ، نقش مهمی دارند. شما می خواهید به تصویر کوچک خود شبیه به نحوه فکر کردن درباره پوشش یک کتاب یا صفحه اصلی وب سایت خود فکر کنید. لازم است قانع کننده ، مرتبط و همه چیز زیبا باشد! استفاده از تصاویر کوچک تصاویر کوچک می تواند تأثیر شگرفی در نرخ کلیک از طریق سایر معیارهای سئو ویدیویی داشته باشد. تصویر از طریق مجله رسانه های اجتماعی. در ویستیا فهمیدیم که


[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهینه سازی تصاویر در سئو

شنبه 11 مرداد 1399
22:23
میلاد

Image SEO: چگونه SEO را برای تصاویر خود انجام دهیم با تمرکز بسیار زیاد بر روی تولید محتوای با کیفیت بالا و یک وب سایت برتر ، بسیاری از افراد از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای تصاویر غفلت می کنند. در حال حاضر ، شما احتمالاً اهمیت بهینه سازی مطالب خود و نمایش تصاویر بکر را برای مخاطبان خود درک کرده اید. خدمات SEO خود را مشاهده کنید اما اگر نمی خواهید تصاویر خود را برای SEO بهینه کنید ، در فرصتی از دست نمی دهید؟ با استفاده از سئو برای تصاویر ، می توانید به موتورهای جستجو کمک کنید تا سایت و محتوای شما را بیشتر بشناسند. به علاوه ، شما می توانید در نتایج جستجوی تصویر در معرض نمایش بیشتری قرار بگیرید که برای ایجاد علاقه به محصولات و خدمات شما بسیار ارزشمند است. اگر می خواهید بدانید که چرا بهینه سازی تصویر SEO و همچنین بهینه سازی تصاویر برای سئو اهمیت دارد ، خواندن خود را ادامه دهید. برای کمک حرفه ای در زمینه بهینه سازی تصاویر برای سئو ، با ما تماس بگیرید و یا با ما در 888-601-5359 تماس بگیرید تا دریابید که WebFX چگونه می تواند کمک کند! آیا به سئو تصویر خود نیاز به کمک دارید؟ WEBFX می تواند کمک کند! چرا SEO برای تصاویر مهم است؟ فرآیندهای استفاده موتورهای جستجو برای تجزیه و تحلیل و رتبه بندی محتوای وب یک فرایند پیچیده است. SEO خوب تضمین می کند که مخاطبان شما می توانند به سرعت آنلاین خود را پیدا کنند. همچنین یکی از بهترین راه های کسب امتیاز برتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) است. اگر خیلی از صاحبان مشاغل را دوست دارید ، ممکن است فکر کنید که SEO فقط برچسب های عنوان ، عناوین و محتوای بدن را اعمال می کند. در حالی که اینها برخی از مهمترین مکانها برای انجام SEO هستند ، آنها تنها مواردی نیستند. موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر را به همان روشی که مردم می توانند پردازش کنند ، و جستجوگرها تصویر تنها راهی برای اطمینان از درک آنها است. اگرچه روند بهینه سازی تصویر سئو کمی دانش لازم را می طلبد ، آماده شدن تصاویر شما برای موتورهای جستجو کاملاً ساده است. Image SEO گام دیگری در جهت بهبود موقعیت شما در نتایج موتورهای جستجو و در نتیجه جذب بازدید کنندگان بیشتر به سایت شماست. 10 نکته برای بهینه سازی تصویر SEO چگونه بهینه سازی تصاویر را برای SEO با این ده نکته برای بهینه سازی تصویر سئو بیاموزید: 1. کلمات کلیدی و اصطلاحات کلیدی خود را بشناسید حتماً تحقیق خود را انجام دهید ، همانطور که می خواهید بقیه وب سایت خود را بهینه کنید. به احتمال زیاد عبارات جستجوی کلیدی را که مردم برای یافتن آنلاین خود استفاده می کنند می دانید. اگر با کلمات کلیدی که برای آنها رتبه بندی می کنید ، عالی هستید. شما در حال انجام سئو برای تصاویر خود می دانید که کدام کلمات کلیدی را باید شامل شود. اگر از کلمات کلیدی خود مطمئن نیستید ، وقت آن است که برخی از تحقیقات را انجام دهید. برای یافتن آنچه افراد در جستجوی آن در ارتباط با شغل شما هستند ، از Google Keyword Planner یا یک ابزار تحقیق دیگر برای کلید واژه استفاده کنید. بعد از اینکه به بهترین کلمات کلیدی مسلح شدید ، آماده هستید تا کار مناسب استفاده از سئو تصاویر را آغاز کنید. 2. دنبال بهترین روشها برای نامگذاری تصاویر برای SEO می دانیم که وسوسه کردن گرفتن راه آسان و برچسب زدن تصاویر با عنوان استانداردی که دوربین شما به آنها می دهد یا چیز ساده ای مانند "image2.jpg". اما از آنجا که خزنده های جستجو در واقع نام پرونده های تصویر را تجزیه و تحلیل می کنند ، این ایده آل نیست. این بدان معنی است که نام فایلهای شما باید به طور دقیق محتوای آنها را توصیف کنند. اگر یک کلمه کلیدی خاص به تصویر مربوط است ، آن را در نام پرونده درج کنید. گفته می شود ، فقط با امید به بهبود رتبه بندی برای سئو تصویر ، فقط از کلمات کلیدی تصادفی استفاده نکنید. حتی اگر یک موتور جستجو نتواند تشخیص دهد که توضیحات بلافاصله بی ربط است ، چاشنی کلمات کلیدی هرگز ایده خوبی نیست. 3. در نقشه های نقشه تصاویر را وارد کنید از آنجا که موتورهای جستجو نمی توانند اطلاعات را از تصاویر دریافت کنند ، شما باید تا حد امکان سرنخ های بیشتری راجع به آنچه که دقیقاً وجود دارد قرار دهید. گوگل ایجاد نقشه های نقشه را به عنوان بهترین روش برای انتشار تصاویر توصیه می کند. این بدان معنی است که شما باید دستورالعمل های آن را برای انتشار تصاویر آنلاین دنبال کنید. اگر این کار را نکنید ، تصاویر شما مانند موتورهای جستجو نمی توانند انجام دهند. 4- بهینه سازی برچسب های alt تصویر موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر مانند مغز انسان را پردازش کنند. در عوض ، آنها برای تعیین آنچه در تصویر نشان داده شده است ، به برچسب های alt متکی هستند. تمام تصاویر موجود در سایت شما باید دارای برچسب alt منحصر به فرد باشند که آنها را توصیف می کند ، و بسیاری از آنها باید کلمات کلیدی مربوط را در بر گیرند. آنها همچنین به کاربرانی که نمی توانند تصاویر شما را ببینند ، بهتر صفحات شما را درک می کنند. با این حساب ، شما باید به عنوان بخشی از بهینه سازی تصویر SEO خود ، برچسب های alt را به هر تصویر در وب سایت خود اضافه کنید. می توانید تا حدی خسته کننده باشید اگر تصاویر زیادی ندارید و وقتی در ابتدا آنها را بارگذاری می کنید ، برچسب های دیگری ایجاد نمی کنید ، اما ارزش SEO ارزش این تلاش را دارد. امیدوارم همه مرورگرها قادر به نمایش تصاویر شما باشند. اگر همه چیز به درستی کار کند ، تگ alt همان چیزی است که نمایش داده می شود وقتی کاربران موس خود را روی یک تصویر معلق می گیرند. اما اگر به دلایلی مرورگر نتواند تصویر شما را نمایش دهد ، یک برچسب alt متنی است که در جای خود نمایش می دهد. مشاغل متوسط ​​اندازه اعتماد Trust WebFX تمرکز آنها روی ROI و توانایی ذاتی آنها در برقراری ارتباط این اطلاعات به روشی است که می فهمم پیوند مفقودالاثر با سایر شرکتهای بازاریابی دیجیتالی است که در گذشته از آنها استفاده کرده ام. لی پیچارد ABWE مشاهده مطالعه موردی هنگام نوشتن برچسب های alt ، هدف این است که تصاویر خود را با چند کلمه دقیق توصیف کنید. و اگر تصویر r باشد


[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بک لینک چیست؟

چهارشنبه 8 مرداد 1399
21:35
میلاد

بک لینک چیست؟ لینک دهنده پیوندهایی از دامنه های خارجی است که به صفحات موجود در دامنه شما اشاره می کنند. در اصل پیوند از دامنه آنها به شماست. تا حدودی بیشتر ، نمایه بک لینک شما از بک لینک هایی از سایتهای خارجی (همچنین به عنوان دامنه های ارجاع دهنده شناخته می شود) تشکیل شده است که به قدرت کلی ، ارتباط و تنوع نمایه بک لینک شما دامنه کمک می کند. تعداد کل بک لینکها اغلب می توانند شامل پیوندهای زیادی از همان دامنه ارجاع یا دامنه های ارجاع چندگانه باشند. معمولاً مراجعه به دامنه ها در صورت مرتبط بودن ، تأییدپذیری یا مفید بودن آنها به نوعی به دامنه خود مرتبط هستند. در دنیای ایده آل ، اینگونه بک لینک ها جمع می شوند ؛ محتوای منحصر به فردی که سایر وب سایتها می خواهند با آنها در ارتباط باشند. به طور کلی ، بک لینک ها "رأی اعتماد به نفس" برای محتویاتی هستند که از منابع خارجی به آن دامنه می گیرند. چرا پیوندها مهم هستند؟ بک لینک برای موتورهای جستجو و کاربران به طور یکسان مهم است. از منظر کاربر ، بک لینک ها راهی را برای افراد فراهم می کند تا منابع دیگری از اطلاعات را در همان موضوعات یا همان مطالب پیدا کنند. به عنوان مثال ، اگر مشتری در حال بازدید از صفحهای در مورد "بهترین تلفن های هوشمند" است ، می تواند به سایر حامل ها ، ارائه دهندگان تلفن همراه یا صفحات نقد ایجاد شده توسط کاربر پیوند پیدا کند. پیوندها تجربه جامد مصرف کننده را ایجاد می کنند زیرا در صورت نیاز کاربر را مستقیماً به اطلاعات اضافی مطلوب منتقل می کند. برای موتورهای جستجو ، بک لینک به تعیین اهمیت و ارزش صفحه کمک می کند (یعنی مرجع). از نظر تاریخی ، تعداد بک لینکها نشانگر محبوبیت صفحه است. امروزه با توجه به نحوه ارزیابی بک لینک ها بر اساس فاکتورهای مختلف رتبه بندی مربوط به صنعت ، کمیت کمتری متمرکز شده و بیشتر در مورد کیفیت سایتهایی که پیوندها از آنجا به دست می آیند ، بیشتر است. از طرف دیگر ، بسیاری از بک لینک های بسیاری از حوزه های غیر قابل اعتماد می توانند مانع از سیگنال های معتبر دامنه شما شوند. نمایه بک لینک خوب چیست؟ یک پروفایل لینک طبیعی دارای تنوع است. پیوندها از دامنه‌ها و پیوندهای مختلف به دست آمده ، نقاط قوت متفاوتی خواهند داشت. برای درک هر چه بهتر نمایه بک لینک شما ، معقول است که به چند KPI سطح بالا مانند دامنه های مرجع و IP ها ، کشوری که از آن به بعد بک لینک می آید ، و Top-Level-Domain نگاه کنید. دامنه هایی وجود دارند که بهتر از سایرین پیوندها را دریافت می کنند. اینها دامنه هایی هستند که به منابع «قابل اعتماد» و دارای قدرت دامنه بالاتر هستند. به عنوان مثال ، پیوندهای مؤسسات آموزشی (.edu) و نهادهای دولتی (.gov) تمایل دارند که اختیارات زیادی داشته باشند و محتوا یا سایتهای "قابل اعتماد" را به موتورهای جستجو نشان دهند. فاکتورهای رتبه بندی بک لینک عوامل مؤلفه رتبه بندی توضیحات منطقه سوئیت / لینک بک لینک هنوز همبستگی بین رتبه های بالا و میزان لینک های برگشتی وجود دارد ، اما این روند همچنان با حرکت به جلو کاهش می یابد. برای ردیابی نمایه بک لینک برای دامنه پروژه خود ، به پیوندها> نمای کلی مراجعه کنید. برای ردیابی نمایه بک لینک در هر دامنه ، به تحقیق> پیوندها مراجعه کنید. متن Anchor درصد پیوندها با کلید واژه همچنان رو به کاهش است. برای دیدن ده متد لنگر برتر در حوزه پروژه خود ، به پیوندها> بررسی اجمالی مراجعه کنید. بر روی لینک (لینک) کلیک کنید تا شما را با استفاده از آن متون لنگر به لیست بک لینک بفرستید. برای دیدن همه متون لنگرهای مربوط به هر دامنه ، به تحقیق> بک لینک> متون لنگر مراجعه کنید. صفحات دامنه های خبر در وسط اولین SERP بیشترین لینک را از حوزه های خبری دارند. نشانه ای از محتوای کنونی بسیار بالا. برای دیدن تعداد دامنه های خبری (به عنوان مثال ، nytimes.com) به حوزه پروژه شما پیوند دارند ، پیوندها> بررسی اجمالی را بررسی کنید. URL های جدید و از دست رفته URL های دارای رتبه 1-4 دارای لینک های قابل توجهی قدیمی تر نسبت به سال گذشته هستند. اختلاف در بین همه رده بندی ها بیشتر شده است. با مراجعه به Research> Backlinks> Backlinks> لینک های جدید و از دست رفته ، بررسی کنید که تعداد سایت های بک لینک جدید و گمشده روزانه چه تعداد روزانه به دست می آید. چگونه لینک دهنده به سئو کمک می کند؟ مطمئن شوید که بک لینک های شما طبیعی به نظر می رسند. از وب مسترها بخواهید که با یک متن لنگر اختصاصی به صفحات خود بازگردند ، زیرا این امر به طور تصادفی می تواند منجر به الگویی شود که توسط موتورهای جستجو متوجه می شود و باعث می شود شما یک مجازات پیوند ، یک پنگوئن دریافت کنید. همچنین ، برای ایجاد بک لینک ، کاری از سایه یا غیر طبیعی انجام ندهید ، مانند درخواست یک سایت برای پیوند دادن به صفحه زیر در صفحه آنها. هرگز پیشنهاد نکنید که برای پیوندها به کسی پرداخت کنید! اگر می خواهید با فشار دادن محتوای حمایت مالی ، بک لینک ایجاد کنید ، باید صریحاً بر روی آن "حمایت مالی" بگویید. این یک آیین نامه FCC است. اکثر ناشران این بک لینکها را به عنوان "nofollow" علامت گذاری می کنند اما هنوز ارزش لینک دارند و می توانند به سایت شما ترافیک بزنند. در یک زمان ، دایرکتوری هایی مانند DMOZ مکان مناسبی برای اضافه کردن لیست و دریافت بک لینک بودند. با این حال ، این دایرکتوریهای بزرگ وب واقعاً مهم نیستند. اما اگر دایرکتوری های مربوط به صنعت یا انجمن های طاقچه را بصورت آنلاین پیدا می کنید ، می توانید ارزش ایجاد رابطه با صاحبان وب را داشته باشید تا بتوانید از این نوع سایت بک لینک استفاده کنید. دامنه های .GOV کاملاً با ارزش هستند
برچسب ها: بک لینک چیست؟ ,
[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کسب درآمد از اینستاگرام

دوشنبه 6 مرداد 1399
21:13
میلاد

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام در سال 2020 LARS LOFGREN اینستاگرام داغ است. تعداد زیادی از مردم در حال بدست آوردن پول زیادی از آن هستند. من قبلاً فکر می کردم کل "تأثیرگذار اینستاگرام" احمقانه است. چقدر پول می توانید انجام تمرینات ورزشی و ترویج لرزش پروتئین را بدست آورید؟ زیاد. می توانید پول زیادی کسب کنید. و این فقط برای مدل ها نیست حتی بهتر ، روش های زیادی برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد. هر چه شغل و اهداف شما باشد ، یکی از آنها برای شما کار می کند. 1. تبدیل به یک Influencer تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی افرادی هستند که در ازای جبران خسارت ، محصولات یا خدمات را در پروفایل شخصی خود توصیه می کنند. از آنجا که فرمت آن بر تصاویر تأکید دارد ، اینستاگرام مکانی ایده آل برای رشد یک تجارت تأثیرگذار درمورد محصولات B2C است. اصولاً هر محصولی که تصویر خوبی ایجاد کند در اینستاگرام به خوبی عمل خواهد کرد. علاوه بر این ، مردم به شدت درگیر بازاریابی تأثیرگذار هستند. اگر موارد زیر قابل توجهی دارید و امکان گرفتن عکس های قانع کننده را دارید ، می توانید با مارک های تجاری با ارزش همکاری کنید. به عنوان یک تأثیرگذار در اینستاگرام ، شما دو گزینه اصلی برای نشان دادن مارک در پست های خود دارید: بازاریابی وابسته و حمایت مالی. با بازاریابی وابسته ، برای هر خرید شخصی که انجام می دهد ، کمیسیون دریافت می کنید. به عبارت دیگر ، از هر پستی که از طریق پست یا پروفایل اینستا دریافت می کند ، یک قطعه کوچک دریافت می کنید. اگر محصولی کاملاً با مخاطبان شما مطابقت داشته باشد ، می تواند واقعاً خوب عمل کند. پست های حمایت شده متفاوت هستند. شما به طور معمول هزینه ذکر شده برای ذکر یک محصول در یک پست دریافت می کنید. به عنوان مثال ، شما ممکن است 100 دلار برای ایجاد پستی دریافت کنید که در آن با استفاده از یک ماده پشتیبانی شده پخت می کنید. مؤثرترین تأثیرگذار می دانند که چگونه این کار را به روشی انجام دهند که به جای اجبار ، ارگانیک به نظر برسند و احساس کنند. پست های حمایت مالی را برای اکثر تبلیغات خود انجام می دهید ، به طور متوسط ​​درآمد بیشتری از یک معاملات وابسته کسب می کنید. فقط تعداد معدود کالایی کلیدی را که مخاطبان شما دوست دارند ، وابسته کنید. 2. سفیر برند شوید اگر موفقیتی به عنوان یک تأثیرگذار پیدا کردید ، ممکن است فرصتی برای سفیر برند پیدا کنید. این اتفاق می افتد زمانی که یک شرکت می خواهد با شما همکاری مداوم داشته باشد و تعداد مشخصی از پست ها را در یک بازه زمانی و حتی حتی به طور نامحدود ایجاد کند. اگر این عالی به نظر می رسد ، ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید روی زمین این نوع معاملات را فرود بیاورید. واقعیت این است که شما برای تبدیل شدن به سفیر برند ، احتمالاً به موارد زیر نیاز دارید. از این گذشته ، شرکت ها می خواهند بسیاری از محصولات چشم خود را به چشم بیندازند ، و اگر با کسی که دو صد دنبال کننده دارد ، شریک شوند ، آنها این نتیجه را نمی گیرند. همچنین اگر یک طاقچه خاص دارید ، احتمالاً موفق تر خواهید بود. به حسابهای تأثیرگذار که دنبال می کنید فکر کنید. شانس وجود دارد ، شما افرادی را دنبال می کنید که علایق شما را به اشتراک می گذارند. شاید آنها مسافرهای جهان یا سرآشپزهای وگان هستند. ممکن است شما یک زن و شوهر وبلاگ نویس مد یا هنرمندان آرایش را دنبال کنید. اینها همه علایق بسیار متفاوتی دارند ، اما یک چیز مشترک آنها داستان سرایی بصری است. این که آیا شما در حال پخت و پز غذا ، مسافرت به جهان هستید ، یا لباس های مرسوم ، مد روز را جمع می کنید ، می توانید از محصول نهایی عکس های زیبایی بگیرید. 3. باز کردن یک فروشگاه تجارت الکترونیک چیزی برای فروش دارید؟ اینستاگرام می تواند راهی عالی برای تبلیغ محصولات شما باشد. حتی بهتر ، اینستاگرام تعدادی ابزار برای امکان فروش مستقیم فراهم می کند. حتی بهتر ، شما می توانید این کار را تقریباً در مورد هر نوع کالایی ، از لباس تا لوازم معلمی ، انجام دهید. درست است. یک کل جامعه اینستاگرامی از "تأثیر گذار معلمان" وجود دارد که از تجارت الکترونیک برای فروش ابزارهای سازمانی کلاس ، چاپخانه ها و سایر محصولات مرتبط با آموزش که ایجاد کرده اند استفاده می کنند. یک تأثیرگذار معلم سالانه حدود 50،000 دلار در اینستاگرام می کند و در بالاترین سال ناخالص خود به عنوان یک تأثیرگذار در برنامه ، 200000 دلار درآمد دارد. برای تبدیل حساب Insta خود به یک فروشگاه ، باید چندین مرحله را انجام دهید: مرحله 1: نمایه شخصی خود را به یک نمایه تجاری تبدیل کنید برای فروش محصولات یا خدمات در اینستاگرام ، باید یک نمایه تجاری داشته باشید. ساخت سوئیچ رایگان است و ایجاد پروفایل تجاری شما یک فرایند ساده است. مرحله 2: فروشگاه محصولات خود را ایجاد کنید وقتی می خواهید محصولات موجود در پست های خود را به نمایش بگذارید ، باید آنها را از فروشگاه فروشگاه خود بیرون بیاورید. در اینجا یک بررسی دقیق درباره بهترین سیستم عامل های تجارت الکترونیک وجود دارد ، یکی از این موارد را برای ساخت فروشگاه خود انتخاب کنید. از آنجا ، شما فروشگاه محصولات خود را به Facebook وصل می کنید. مرحله سوم: با تأیید نمایه کسب و کار خود در اینستاگرام ، مشخصات کسب و کار شما هنگام آماده شدن بررسی خواهد کرد. هنگامی که اینستاگرام نمایه خود را برای خرید تأیید کرد ، آماده می شوید محصولات و خدمات خود را در پست های خود وارد کنید. 4. خدمات آزاد خود را به نمایش بگذارید آیا شما ارائه خدمات آزاد مانند نوشتن ، عکاسی ، خانه داری یا پیاده روی حیوان خانگی را ارائه می دهید؟ اگر می توانید به یک کار آزاد فکر کنید ، احتمالاً می توانید آن را در اینستاگرام تبلیغ کنید. نکته اصلی این است که با نشان دادن کار خود در عکس هایی که به اشتراک می گذارید ، مشتری های بالقوه را جذب کنید. اگر عکاس عروسی هستید ، برخی از جالب ترین کارهایتان را به اشتراک بگذارید. اگر شغل پیاده روی سگ را اداره می کنید ،


[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شغل اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]